Najmłodsi Mistrzowie
Najmłodsi Mistrzowie

22.03.2014

Najmłodsi Mistrzowie

Opublikowany

Przedstawiamy grupy zajęciowe z klas I- III, które są już po trzecim module. Oto one:

Szkoła Podstawowa nr 13 im Komisji Edukacji Narodowej w Olsztynie

W projekcie biorą udział uczniowie klas II i III. Jedna z grup jest już po III module i bawi się labiryntami. Ze względu na to, iż zajęcia trwają po 45 minut, realizacja każdego modułu zajmuje więcej niż jedne zajęcia. W trakcie pierwszych zajęć z trzeciego modułu powstały labirynty w różnych odsłonach, mające przynajmniej 5 poziomów. Uczniowie zamieszczają swoje projekty TUTAJ.

Niepubliczna Szkoła Podstawowowa w Bachorzewie

Uczniowie dobrze radzili sobie na zajęciach. Tworzyli tła, zmieniali kostiumy, a część zmierzyła się z labiryntem. Co udało się zrobić? Zgrano plansze do Scratcha, kotek zaczynał podróż w odpowiednim miejscu planszy, zmieniał kierunki, maszerował, napotykając na ścianę miauczał i wracał, dochodząc do mety cieszył się i wydawał przeróżne dźwięki. Plan na moduł trzeci został wykonany w 100%. Uczestnicy nie bali się próbować i eksperymentować. Problemy sprawiało jedynie obracanie obiektów. Na nastepnych zajęciach dzieci dalej będą rozbudowywać labirynt, zanim przejdą do modułu czwartego. Część dzieci planuje ćwiczyć także w domu.

Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Wilkowyi

Uczniowie z Wilkowyi postanowili przez dwa zajęcia rozbudować swoje labirynty i ustawiać przeszkody, w celu utrwalenia umiejętności. Dużo radości sprawiła im prezentacja prac wszystkich chętnych na duzym ekranie, gdyż na prezentacji pojawili się specjalni goście: pani dyrektor oraz pani pedagog. Dzieci dostały także zadanie specjalne- stworzenie kartki na Dzień Kobiet.

Udostępnij

Legnickie media o Mistrzach Kodowania

O Legnickiej „dziewiątce” i Mistrzach Kodowania znów napisano w mediach! Tekst znajdujący się w Panoramie Legnickiej jest dostępny TUTAJ.Także w papierowym oraz internetowym wydaniu gazety Konkrety pojawił się tekst o Mistrzach Kodowania, który przytaczamy poniżej (źródł