Aktywna działalność SP 58 w Poznaniu
Aktywna działalność SP 58 w Poznaniu

08.06.2014

Aktywna działalność SP 58 w Poznaniu

Opublikowany

Szkoła Podstawowa nr 58 im. J. Kukuczki w Poznaniu wzięła udział w obchodach Dnia Scratcha. W ramach obchodów zostały zorganizowane 2 konkursy scratchowania:                
 
Szkolny konkurs na Kukuczkowego Mistrza Kodowania                  

Plebiscyt na najlepszy projekt (gra, animacja) w Scratchu

1. Szkolny konkurs na Kukuczkowego Mistrza Kodowania

19.05.2014 o godzinie 14.00 w sali nr 3,  odbył się Szkolny konkurs na Kukuczkowego Mistrza Kodowania. Wzięło w nim udział 12 uczniów z klas czwartych i piątych. Oto zwycięzcy:
  1. I miejsce – Cezary Wystup
  2. II miejsce – Piotr Iwaszkiewicz
  3. III miejsce – Julia Pukowicz
Zwycięzcy otrzymali cenne nagrody.

2. „Scratchowanie – moja pasja” – plebiscyt na najlepszy projekt w Scratch  2.0

Do 23. maja 2014 r. uczniowie przesyłali indywidualne lub grupowe projekty w Scratch 2.0. Tematyka oraz forma wykonania była dowolna. Głosowanie na najlepszą pracę odbywa się za pośrednictwem ankiety dostępnej w dzienniku elektronicznym. Oto zwycięzcy:
  • I miejsce – Krzysztof Stasiewicz
  • II miejsce – Cezary Wystup
  • III miejsce – Hubert Osypowicz
  • Wyróżnienie grona pedagogicznego – Jan Krenz
Zwycięzcy także otrzymali cenne nagrody. Prace uczniów można podziwiać w specjalnie stworzonym STUDIO.

Najmłodsi uczniowie wzięli udział w konkursie „Mistrz wyklejania”. Pierwsze miejsce w konkursie zajął Maksymilian Urbaniak. Wyróżnienia otrzymali: Alicja Jędrzejczak, Antoni Franczak, Wiktoria Kmiecik, Michalina Kotyk, Zuzanna Nowicka, Milena Pierzchała, Jagoda Stajewska.

Lekcja pokazowa

02.06.2014 szkoła gościła organizatorów projektu Mistrzowie Kodowania, dyrektorów i nauczycieli zaprzyjaźnionych szkół oraz przedstawicieli lokalnych władz i mediów. Wymienione osoby wzięły udział w lekcji pokazowej prowadzonej przez szkolne koordynatorki projektu p. Grażyna Kędzia i p. Anna Cieślarczyk oraz grupę uczniów klas 4-6.

Goście uświetnili również uroczysty apel szkolny, podczas którego wręczone zostały nagrody i dyplomy dla uczestników szkolnego konkursu „Kukuczkowy Mistrz Kodowania 2014″, plebiscytu „Scratchowanie – moja pasja” oraz plastycznego konkursu wyklejania.

Ogólnopolska Prezentacja projektów Młodzieżowych

06.06.2014 o godzinie 5:10 na Dworcu Głównym w Poznaniu stawili się Piotr z 4b i Wiktor z 4a. Wspólnie z panią Anną Cieślarczyk o 5:35 wyruszyli pociągiem do Warszawy. Po drodze wyszywali Kota i omawiali strategię na OPPM.

Ogólnopolska Prezentacja Projektów Młodzieżowych to coroczna impreza odbywająca się w murach Zamku Królewskiego. Tegoroczną piętnastą edycję objęła honorowym patronatem pani Anna Komorowska.

Za sprawą udziału w Projekcie Mistrzowie Kodowania szkoła mogła po raz pierwszy uczestniczyć w OPPM. Uczniowie ubrani byli w koszulki z logo przygotowanym przez Wiktora z 4b, a stoisko cieszyło się dużą liczbą odwiedzających. Dzieciaki oglądały projekty ze studia „Scratchowanie – moja pasja”, grały w gry matematyczne przygotowane przez Piotra i Wiktora, a dorośli próbowali swoich sił w łapaniu liczby Pi.

Mimo, iż zmęczenie dało o sobie znać w drodze powrotnej – wszyscy wrócili zadowoleni i pełni nowych doświadczeń, którymi podzielą się z innymi już na poniedziałkowym apelu.

Przedstawiamy galerię zdjęć z wydarzeń:
dghe.jpg
img001.jpg
img007.jpg
img011.jpg
rked.jpg
hdimg006.jpg
Anna-Ciechomska.jpg
ltuk.jpg
gsg.jpg
hdimg007.jpg
hdimg001.jpg
ryjuk.jpg
herkj.jpg
sjri.jpg
hrkjfg (1).jpg
gwetfa.jpg
jhlktj.jpg
hrkjfg.jpg
tolrtjd.jpg
f3u.jpg
sjdm.jpg
hrirj.jpg
mt84ue.jpg
vwhw.jpg
hrk.jpg
tlh.jpg
liykd.jpg
k67otf.jpg
hrhj.jpg
k67otf (1).jpg
jlt5.jpg
gekjk.jpg
whrky.jpg
j5i.jpg
eyl.jpg
sfrklr6d.jpg
gwujry.jpg
Bez tytułu.jpg
hej.jpg
j5rkm.jpg
kuly.jpg
hrt5eh.jpg
jril.jpg
jrm.jpg
gsdj.jpg
hj46u3e.jpg

Udostępnij

Podsumowanie działań SP nr 9 w Legnicy

W Szkole Podstawowej nr 9 w Legnicy w zajęciach uczestniczyli uczniowie z klas czwartych, piątych i szóstych. Zajęcia prowadziły na przemian dwie nauczycielki: Renata Rewak i Iwona Sygut. W czasie zajęć jedna prowadząca tłumaczyła, a druga pomagała przy zadaniach. Przy s