Kolejne wieści z bibliotek

Kolejne wieści z bibliotek

Opublikowany

Czy trudno stworzyć grę? Wydaje się, że tak. Uczestnicy zajęć zorganizowanych w czasie ferii w Bibliotece w Brzeszczach przekonali się jednak, że to wcale nie jest takie straszne. Za to bardzo wciągające. Już podczas drugiego spotkania „Mistrzów Kodowania” każdy stworzył w Scratchu grę „Kot goni mysz”. Ile było osób, tyle wersji. Jedenastu chłopaków i jedna dziewczyna udowodnili, że wyobraźnia nie zna granic. Mysz zmieniała się w kota, kot w psa, myszka wygrywała zjadając ser albo znikając w czarnej dziurze. Kodowanie tak się spodobało, że na pewno będziemy tworzyć kolejne programy.
IMG_0641-1024x768.jpg
IMG_0838-1024x768.jpg
IMG_0834-1024x768.jpg
Dziękujemy p. Magdalenie Skowronek za relację z zajęć oraz zdjęcia.

Dodatkowo zapraszamy na blog naszych przyjaciół z Miejskie Biblioteki w Chrzanowie.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Finał Słupskiego Konkursu Programowania SCRATCH_ZSP1

temu

W dniu 21 marca w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku odbył się finał Słupskiego Konkursu Programowania SCRATCH_ZSP1 pod patronatem Mistrzów Kodowania. W fazie eliminacji wzięło udział 32 uczniów z 9 szkół gimnazjalnych i podstawowych ze Słupska i okolic. W p
Dzień Bezpiecznego Internetu

temu

Dziś 6 lutego, Dzień Bezpiecznego Internetu, organizowany przez Polskie Centrum Programu Safer Internet (PCPSI), objęty honorowym patronatem przez Rzecznika Praw Dziecka. To wyjątkowe święto obchodzimy już od 2004 roku, jest wydarzeniem międzynarodowym, które początkowo
Trwa rekrutacja edukatorów do projektów "Zaprogramuj przyszłość"

temu

W imieniu organizatorów informujemy, że trwa rekrutacja do projektów "Zaprogramuj przyszłość", realizowanych przez Fundację Orange i Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania.Czego dotyczą projekty?„Zaprogramuj przyszłość” to kompleksowy program edukacji cyfrowej, którego cele
Jolanta Okuniewska "Nauczycielem-Innowatorem"

temu

Jolanta Okuniewska, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej oraz angielskiego w Szkole Podstawowej nr 13 w Olsztynie, finalistka światowego konkursu The Global Teacher Prize za rok 2016, a także trenerka Mistrzów Kodowania, została laureatką konkursu organizowanego przez M

Projekty z Gdańska

Uczniowie Anny Kujawy i Sebastiana Kierzki z ZKPIG 6 w Gdańsku pięknie rozwijają swoje programistyczne umiejętności. Zapraszamy Was do zapoznania się z ich projektami. Inspirujcie się, grajcie i nie zapominajcie o komentarzach.Projekty Tobiasza z VIaSterowanie: strzałki