Uniwersalna aplikacja dla szkół od ZSO nr 6 w Chełmie

Uniwersalna aplikacja dla szkół od ZSO nr 6 w Chełmie

Opublikowany

Pomysł stworzenia aplikacji powstał na kole informatycznym.  Początkowo miała to być aplikacja dedykowana tylko dla uczniów Zespołu szkół Ogólnokształcących nr 6 w Chełmie. Jednak Piotr, uczeń klasy 2 gimnazjum, wykonał uniwersalną aplikację dla szkół. Nauczyciel, pan Mariusz Maciuk, jedynie ukierunkowywał pracę Piotra, podpowiadał, co można jeszcze poprawić, w jakim kierunku rozwijać aplikację.  Appka powstała w Android Studio. Można przez nią dodawać  m.in plany lekcji i zastępstwa. Projekt jest nadal rozwijany, wkrótce mają pojawić się dodatkowe opcje, m.in. komunikaty dla klas/szkół itp.

Strona projektu: http://m-szkola.pl/
2015-11-27_1646.png

Udostępnij

Powiązane artykuły
Finał Słupskiego Konkursu Programowania SCRATCH_ZSP1

temu

W dniu 21 marca w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku odbył się finał Słupskiego Konkursu Programowania SCRATCH_ZSP1 pod patronatem Mistrzów Kodowania. W fazie eliminacji wzięło udział 32 uczniów z 9 szkół gimnazjalnych i podstawowych ze Słupska i okolic. W p
Dzień Bezpiecznego Internetu

temu

Dziś 6 lutego, Dzień Bezpiecznego Internetu, organizowany przez Polskie Centrum Programu Safer Internet (PCPSI), objęty honorowym patronatem przez Rzecznika Praw Dziecka. To wyjątkowe święto obchodzimy już od 2004 roku, jest wydarzeniem międzynarodowym, które początkowo
Trwa rekrutacja edukatorów do projektów "Zaprogramuj przyszłość"

temu

W imieniu organizatorów informujemy, że trwa rekrutacja do projektów "Zaprogramuj przyszłość", realizowanych przez Fundację Orange i Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania.Czego dotyczą projekty?„Zaprogramuj przyszłość” to kompleksowy program edukacji cyfrowej, którego cele
Jolanta Okuniewska "Nauczycielem-Innowatorem"

temu

Jolanta Okuniewska, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej oraz angielskiego w Szkole Podstawowej nr 13 w Olsztynie, finalistka światowego konkursu The Global Teacher Prize za rok 2016, a także trenerka Mistrzów Kodowania, została laureatką konkursu organizowanego przez M

Code Week raz jeszcze – Start.Java() w Starterze

Jeszcze jednym pięknym wspomnieniem z Europejskiego Tygodnia Kodowania są warsztaty dla młodzieży gimnazjalnej, które odbyły się 10 października w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości Starter.Młodzi adepci Javy zakodowali swoją pierwszą grę („pająk zjada muchy” – a ja