Kodowanie w IIb

Kodowanie w IIb

Opublikowany

Uczniowie klasy IIb na  zajęciach komputerowych kodowali w scratchu. Zajęcia dla młodszych kolegów poprowadziły uczennice klasy V – Julia Skoczke oraz Sandra Grabska.
Pod koniec zajęć drugoklasiści ocenili czy podoba im się program scratch, wykorzystując do tego lizaki koloru zielonego, czerwonego i żółtego. Wszyscy jednogłośnie dali kolor zielony co oznacza, że Scrtach im się podoba.
Na koniec dzieci podziękowały swoim prowadzącym mocnym „przytulańcem”.
Źródło: https://www.facebook.com/spzarnowiec/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Finał Słupskiego Konkursu Programowania SCRATCH_ZSP1

temu

W dniu 21 marca w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku odbył się finał Słupskiego Konkursu Programowania SCRATCH_ZSP1 pod patronatem Mistrzów Kodowania. W fazie eliminacji wzięło udział 32 uczniów z 9 szkół gimnazjalnych i podstawowych ze Słupska i okolic. W p
Dzień Bezpiecznego Internetu

temu

Dziś 6 lutego, Dzień Bezpiecznego Internetu, organizowany przez Polskie Centrum Programu Safer Internet (PCPSI), objęty honorowym patronatem przez Rzecznika Praw Dziecka. To wyjątkowe święto obchodzimy już od 2004 roku, jest wydarzeniem międzynarodowym, które początkowo
Trwa rekrutacja edukatorów do projektów "Zaprogramuj przyszłość"

temu

W imieniu organizatorów informujemy, że trwa rekrutacja do projektów "Zaprogramuj przyszłość", realizowanych przez Fundację Orange i Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania.Czego dotyczą projekty?„Zaprogramuj przyszłość” to kompleksowy program edukacji cyfrowej, którego cele
Jolanta Okuniewska "Nauczycielem-Innowatorem"

temu

Jolanta Okuniewska, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej oraz angielskiego w Szkole Podstawowej nr 13 w Olsztynie, finalistka światowego konkursu The Global Teacher Prize za rok 2016, a także trenerka Mistrzów Kodowania, została laureatką konkursu organizowanego przez M

Podaj dalej idziemy programować

13 maja w Szkole Podstawowej w Janikowie w ramach Dnia Scratcha odbyły się cztery spotkania, podczas których szóstoklasiści uczyli programowania swoich młodszych kolegów oraz nauczycieli. Każde spotkanie rozpoczynało się przydzieleniem uczniów odpowiednim nauczycielom. N