Współpraca jest super!

Współpraca jest super!

Opublikowany

Wspólna praca uczniów i nauczycieli z różnych szkół może być bardzo owocna. Nowe znajomości, nowe pomysły i nowe umiejętności. Cieszy nas, że coraz częściej uczestnicy naszego programu podejmują działania, które stawiają na wymianę doświadczeń i współpracę.
15977138_1213842262027358_1304772746954499109_n.jpg15941171_1213841372027447_789036169909743274_n.jpg15894788_1213841432027441_6843820981778060355_n.jpg
Tym razem w dniu 11.01.2017 r. uczniowie Szkoły Podstawowej nr 13 w Lesznie gościli adeptów kodowania ze Szkoły Podstawowej nr 58 im. J. Kukuczki w Poznaniu. Dzięki temu, że każda z placówek udostępniła pomoce, które wykorzystuje na co dzień do wspierania nauki programowania, wspólne warsztaty były bardzo różnorodne. W ramach zajęć uczniowie mogli rozwijać swoje umiejętności poprzez ćwiczenia bez komputera wykorzystaniem maty edukacyjnej Mistrzów Kodowania, pracę z robotami takimi jak BeeBot, Dash i Dot, Ozobot, programowanie w Scratchu, a także z wykorzystaniem gry Scottie Go.
15894498_1213842132027371_1976977378645375618_n.jpg15977373_1213841675360750_6141642735918458172_n.jpg15940559_1213841705360747_3786995315013450971_n.jpg
Wspólna zabawa i nauka została zauważona przez lokalne media. Ze spotkania pojawiły się relacje w lokalnych mediach: elka.pl oraz Leszno24.

Gratulujemy nauczycielom: Iwonie Cugier (SP 13 w Lesznie) i Ani Cieślarczyk-Adamczewska (SP nr 58 w Poznaniu), które są jednocześnie trenerkami Mistrzów Kodownaia oraz Tomaszowi Woźniakowi (SP nr 58 w Poznaniu) - za pomysł i jego świetną realizację.
15978011_1213841472027437_1849011750427652907_n.jpg15940408_1213841368694114_7842580962269879686_n.jpg15965833_1213841608694090_2323042672732568232_n.jpg

Udostępnij

Pilotaż wdrożenia programowania w ZSP w Kowalewie

Różnodność działań związanych z programowaniem nie ma granic. Narzędzia i możliwości poszerzają się z każdym miesiącem. Dlatego kiedy przystępujemy do realizacji zajęć z programowania możemy wybrać i dostosować naszą ofertę do potrzeb uczniów. Nie ma jednego dobrego rozw