• Już 7 października: Mistrzowie Kodowania w Muzeum POLIN!
Dziś Dzień Kropki!

temu

Dziś Dzień Kropki! Z tej okazji na blogu oswajamyprogramowanie.edu.pl pojawił się artykuł poświęcony projektowi Dotta! Zachęcamy do zapoznania się z nim i skorzystania z tej potężnej dawki inspiracji! . „Postaw znaczek, a zobaczysz dokąd cię przeniesie” - tak brzmia
Webinary w ramach V edycji programu Mistrzowie Kodowania

temu

Zapraszamy do zapoznania się z programem webinarów, które będą realizowane w ramach V edycji naszego programu. Już niebawem kolejne informacje dotyczące naszych działań w ramach kolejnej odsłony Mistrzów Kodowania.
Złoto i nagroda w iCAN dla uczniów 

temu

Z radością publikujemy relację pani Barbary Halskiej, która z uczniami z Zespołu Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju kilka dni temu odebrała w Toronto międzynarodowe nagrody. . . No i mamy nasz kolejny powód do dumy! Nasi Uczniowie i i
Czego potrzebują i co cenią współcześni nauczyciele? Podsumowanie IV MK cz. 5

temu

Mówiliśmy już o korzyściach czerpanych przez uczniów z nauki kodowania, a tym samym o ich potrzebach edukacyjnych, emocjonalnych i społecznych. Refleksja nad potrzebami dziecka w szkole to temat wciąż aktualny, budzący wiele emocji i nie bez powodu uznawany za istotny. M
Czas na webinar! Podsumowanie IV MK cz. 4

temu

Webinaria, czyli nowoczesny typ seminariów transmitowanych w internecie, to relatywnie nowa forma nauczania, która zyskuje coraz większą popularność w edukacji na każdym poziomie - nauczyciele zaczynają prowadzić webinary dla swoich uczniów, wykładowcy uniwersyteccy dla
Narzędzia, z których korzystają nauczyciele w pracy z uczniami. Podsumowanie IV MK cz. 3

temu

Zakres narzędzi, z których korzystają nauczyciele w pracy z uczniami podczas nauki kodowania, jest bardzo szeroki i ciągle się rozrasta. Na bieżąco staramy się śledzić nowe rozwiązania w tym obszarze, a następnie dzielić się wiedzą z uczestnikami programu. Zależy nam prz
Garść korzyści dla naszych uczniów. Podsumowanie IV MK cz. 2

temu

To już czwarty rok, podczas którego pokazaliśmy nauczycielom, jak w nowoczesny i metodyczny sposób wprowadzać elementy programowania do edukacji. Przekonywaliśmy do kodowania także wtedy, gdy w szkole w ogóle nie ma odpowiednich komputerów lub dostępu do internetu. Zależ
Jak uczą się nauczyciele? Podsumowanie IV MK cz. 1

temu

Podsumowanie tegorocznej edycji programu Mistrzowie Kodowania pokazało nam, że świadomość roli samokształcenia wśród uczestników jest duża. Nauczyciele biorący udział w naszym programie potrzebują i chcą się rozwijać. Dążą do budowania oraz poszerzania kompetencji związa
Laboratorium - podsumowanie projektu dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

temu

W odpowiedzi na zmianę podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem treści związanych z kształceniem informatycznym, w ramach IV edycji programu Mistrzowie Kodowania zrealizowaliśmy projekt Laboratorium.Jego głównym celem było wsparcie nau
Już 7 października: Mistrzowie Kodowania w Muzeum POLIN!

temu

Już 7 października możecie spotkać nas w Muzeum Historii Żydów Polskich podczas "Sobotnich warsztatów twórczych". Dowiecie się, jak można programować offline, w jaki sposób można wykorzystać urządzenia mobilne i aplikacje do nauki kodowania, przedstawimy Wam też roboty i
Dziś Dzień Kropki!

temu

Dziś Dzień Kropki! Z tej okazji na blogu oswajamyprogramowanie.edu.pl pojawił się artykuł poświęcony projektowi Dotta! Zachęcamy do zapoznania się z nim i skorzystania z tej potężnej dawki inspiracji! . „Postaw znaczek, a zobaczysz dokąd cię przeniesie” - tak brzmia
Webinary w ramach V edycji programu Mistrzowie Kodowania

temu

Zapraszamy do zapoznania się z programem webinarów, które będą realizowane w ramach V edycji naszego programu. Już niebawem kolejne informacje dotyczące naszych działań w ramach kolejnej odsłony Mistrzów Kodowania.
Złoto i nagroda w iCAN dla uczniów 

temu

Z radością publikujemy relację pani Barbary Halskiej, która z uczniami z Zespołu Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju kilka dni temu odebrała w Toronto międzynarodowe nagrody. . . No i mamy nasz kolejny powód do dumy! Nasi Uczniowie i i
Czego potrzebują i co cenią współcześni nauczyciele? Podsumowanie IV MK cz. 5

temu

Mówiliśmy już o korzyściach czerpanych przez uczniów z nauki kodowania, a tym samym o ich potrzebach edukacyjnych, emocjonalnych i społecznych. Refleksja nad potrzebami dziecka w szkole to temat wciąż aktualny, budzący wiele emocji i nie bez powodu uznawany za istotny. M
Czas na webinar! Podsumowanie IV MK cz. 4

temu

Webinaria, czyli nowoczesny typ seminariów transmitowanych w internecie, to relatywnie nowa forma nauczania, która zyskuje coraz większą popularność w edukacji na każdym poziomie - nauczyciele zaczynają prowadzić webinary dla swoich uczniów, wykładowcy uniwersyteccy dla
Narzędzia, z których korzystają nauczyciele w pracy z uczniami. Podsumowanie IV MK cz. 3

temu

Zakres narzędzi, z których korzystają nauczyciele w pracy z uczniami podczas nauki kodowania, jest bardzo szeroki i ciągle się rozrasta. Na bieżąco staramy się śledzić nowe rozwiązania w tym obszarze, a następnie dzielić się wiedzą z uczestnikami programu. Zależy nam prz
Garść korzyści dla naszych uczniów. Podsumowanie IV MK cz. 2

temu

To już czwarty rok, podczas którego pokazaliśmy nauczycielom, jak w nowoczesny i metodyczny sposób wprowadzać elementy programowania do edukacji. Przekonywaliśmy do kodowania także wtedy, gdy w szkole w ogóle nie ma odpowiednich komputerów lub dostępu do internetu. Zależ
Jak uczą się nauczyciele? Podsumowanie IV MK cz. 1

temu

Podsumowanie tegorocznej edycji programu Mistrzowie Kodowania pokazało nam, że świadomość roli samokształcenia wśród uczestników jest duża. Nauczyciele biorący udział w naszym programie potrzebują i chcą się rozwijać. Dążą do budowania oraz poszerzania kompetencji związa
Laboratorium - podsumowanie projektu dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

temu

W odpowiedzi na zmianę podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem treści związanych z kształceniem informatycznym, w ramach IV edycji programu Mistrzowie Kodowania zrealizowaliśmy projekt Laboratorium.Jego głównym celem było wsparcie nau
1
2
3
4
5
6
7