Narzędzia, z których korzystają nauczyciele w pracy z uczniami. Podsumowanie IV MK cz. 3

Zakres narzędzi, z których korzystają nauczyciele w pracy z uczniami podczas nauki kodowania, jest bardzo szeroki i ciągle się rozrasta. Na bieżąco staramy się śledzić nowe rozwiązania w tym obszarze, a następnie dzielić się wiedzą z uczestnikami programu. Zależy nam prz
Garść korzyści dla naszych uczniów. Podsumowanie IV MK cz. 2

To już czwarty rok, podczas którego pokazaliśmy nauczycielom, jak w nowoczesny i metodyczny sposób wprowadzać elementy programowania do edukacji. Przekonywaliśmy do kodowania także wtedy, gdy w szkole w ogóle nie ma odpowiednich komputerów lub dostępu do internetu. Zależ
Jak uczą się nauczyciele? Podsumowanie IV MK cz. 1

Podsumowanie tegorocznej edycji programu Mistrzowie Kodowania pokazało nam, że świadomość roli samokształcenia wśród uczestników jest duża. Nauczyciele biorący udział w naszym programie potrzebują i chcą się rozwijać. Dążą do budowania oraz poszerzania kompetencji związa
Laboratorium - podsumowanie projektu dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

W odpowiedzi na zmianę podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem treści związanych z kształceniem informatycznym, w ramach IV edycji programu Mistrzowie Kodowania zrealizowaliśmy projekt Laboratorium.Jego głównym celem było wsparcie nau
Czerwcowe rozgrywki w Rybniku

Zachęcamy do zapoznania się z niezwykłą relacją z Gimnazjum Mistrzostwa Sportowego nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza - w szkole tej zorganizowano nietypowe mistrzostwa - w Sratchu! 
Urodziny Sratcha w Elbląskiej SP6

Tak się bawi, tak się bawi SP6!
"Zaklinacze Kodów" z Elbląga

W Szkole Podstawowej nr 6 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Elblągu nauczyciele klas I-III wyszli naprzeciw wyzwaniom współczesnej edukacji z zakresu nauki programowania. W obliczu zmian w podstawie programowej, zgodnie z którą od nadchodzącego roku szkolnego nauczyciele ma
Podsumowanie IV edycji programu Mistrzowie Kodowania

Zakończyliśmy kolejną edycją naszego programu. W czasie jej trwania zrealizowaliśmy wiele godzin szkoleń internetowych i stacjonarnych, braliśmy udział w wielu konferencjach edukacyjnych, wspieraliśmy i spotykaliśmy się nauczycielami i dyrektorami w całej Polsce. To był
Co nam daje kodowanie?

Mistrzowie Kodowania zmieniają polską edukację, nauczycieli, uczniów. Otwierają nowy rozdział, pozwalają być w łączności z tym, co dzieje się w edukacji światowej. I niech tak zostanie i trwa:) Nasi uczniowie i nauczyciele potrzebują takiego przedsięwzięcia. ~Katarzyna P
Czas na webinar! Podsumowanie IV MK cz. 4

Webinaria, czyli nowoczesny typ seminariów transmitowanych w internecie, to relatywnie nowa forma nauczania, która zyskuje coraz większą popularność w edukacji na każdym poziomie - nauczyciele zaczynają prowadzić webinary dla swoich uczniów, wykładowcy uniwersyteccy dla
Narzędzia, z których korzystają nauczyciele w pracy z uczniami. Podsumowanie IV MK cz. 3

Zakres narzędzi, z których korzystają nauczyciele w pracy z uczniami podczas nauki kodowania, jest bardzo szeroki i ciągle się rozrasta. Na bieżąco staramy się śledzić nowe rozwiązania w tym obszarze, a następnie dzielić się wiedzą z uczestnikami programu. Zależy nam prz
Garść korzyści dla naszych uczniów. Podsumowanie IV MK cz. 2

To już czwarty rok, podczas którego pokazaliśmy nauczycielom, jak w nowoczesny i metodyczny sposób wprowadzać elementy programowania do edukacji. Przekonywaliśmy do kodowania także wtedy, gdy w szkole w ogóle nie ma odpowiednich komputerów lub dostępu do internetu. Zależ
Jak uczą się nauczyciele? Podsumowanie IV MK cz. 1

Podsumowanie tegorocznej edycji programu Mistrzowie Kodowania pokazało nam, że świadomość roli samokształcenia wśród uczestników jest duża. Nauczyciele biorący udział w naszym programie potrzebują i chcą się rozwijać. Dążą do budowania oraz poszerzania kompetencji związa
Laboratorium - podsumowanie projektu dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

W odpowiedzi na zmianę podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem treści związanych z kształceniem informatycznym, w ramach IV edycji programu Mistrzowie Kodowania zrealizowaliśmy projekt Laboratorium.Jego głównym celem było wsparcie nau
Czerwcowe rozgrywki w Rybniku

Zachęcamy do zapoznania się z niezwykłą relacją z Gimnazjum Mistrzostwa Sportowego nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza - w szkole tej zorganizowano nietypowe mistrzostwa - w Sratchu! 
Urodziny Sratcha w Elbląskiej SP6

Tak się bawi, tak się bawi SP6!
"Zaklinacze Kodów" z Elbląga

W Szkole Podstawowej nr 6 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Elblągu nauczyciele klas I-III wyszli naprzeciw wyzwaniom współczesnej edukacji z zakresu nauki programowania. W obliczu zmian w podstawie programowej, zgodnie z którą od nadchodzącego roku szkolnego nauczyciele ma
Podsumowanie IV edycji programu Mistrzowie Kodowania

Zakończyliśmy kolejną edycją naszego programu. W czasie jej trwania zrealizowaliśmy wiele godzin szkoleń internetowych i stacjonarnych, braliśmy udział w wielu konferencjach edukacyjnych, wspieraliśmy i spotykaliśmy się nauczycielami i dyrektorami w całej Polsce. To był
Co nam daje kodowanie?

Mistrzowie Kodowania zmieniają polską edukację, nauczycieli, uczniów. Otwierają nowy rozdział, pozwalają być w łączności z tym, co dzieje się w edukacji światowej. I niech tak zostanie i trwa:) Nasi uczniowie i nauczyciele potrzebują takiego przedsięwzięcia. ~Katarzyna P
4
5
6
7
8
9
10
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.