Rodzinne godziny kodowania

Zapraszamy do lektury relacji z rodzinnych godzin kodowania zorganizowanych przez panią Agnieszkę Łotyszonek w Szkole Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Trzciance!
Już 7 października: Mistrzowie Kodowania w Muzeum POLIN!

Już 7 października możecie spotkać nas w Muzeum Historii Żydów Polskich podczas "Sobotnich warsztatów twórczych". Dowiecie się, jak można programować offline, w jaki sposób można wykorzystać urządzenia mobilne i aplikacje do nauki kodowania, przedstawimy Wam też roboty i...
Dziś Dzień Kropki!

Dziś Dzień Kropki! Z tej okazji na blogu oswajamyprogramowanie.edu.pl pojawił się artykuł poświęcony projektowi Dotta! Zachęcamy do zapoznania się z nim i skorzystania z tej potężnej dawki inspiracji! 
Webinary w ramach V edycji programu Mistrzowie Kodowania

Zapraszamy do zapoznania się z programem webinarów, które będą realizowane w ramach V edycji naszego programu. Już niebawem kolejne informacje dotyczące naszych działań w ramach kolejnej odsłony Mistrzów Kodowania.
Złoto i nagroda w iCAN dla uczniów 

Z radością publikujemy relację pani Barbary Halskiej, która z uczniami z Zespołu Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju kilka dni temu odebrała w Toronto międzynarodowe nagrody. 
Czego potrzebują i co cenią współcześni nauczyciele? Podsumowanie IV MK cz. 5

Mówiliśmy już o korzyściach czerpanych przez uczniów z nauki kodowania, a tym samym o ich potrzebach edukacyjnych, emocjonalnych i społecznych. Refleksja nad potrzebami dziecka w szkole to temat wciąż aktualny, budzący wiele emocji i nie bez powodu uznawany za istotny. M...
Czas na webinar! Podsumowanie IV MK cz. 4

Webinaria, czyli nowoczesny typ seminariów transmitowanych w internecie, to relatywnie nowa forma nauczania, która zyskuje coraz większą popularność w edukacji na każdym poziomie - nauczyciele zaczynają prowadzić webinary dla swoich uczniów, wykładowcy uniwersyteccy dla ...
Narzędzia, z których korzystają nauczyciele w pracy z uczniami. Podsumowanie IV MK cz. 3

Zakres narzędzi, z których korzystają nauczyciele w pracy z uczniami podczas nauki kodowania, jest bardzo szeroki i ciągle się rozrasta. Na bieżąco staramy się śledzić nowe rozwiązania w tym obszarze, a następnie dzielić się wiedzą z uczestnikami programu. Zależy nam prz...
Garść korzyści dla naszych uczniów. Podsumowanie IV MK cz. 2

To już czwarty rok, podczas którego pokazaliśmy nauczycielom, jak w nowoczesny i metodyczny sposób wprowadzać elementy programowania do edukacji. Przekonywaliśmy do kodowania także wtedy, gdy w szkole w ogóle nie ma odpowiednich komputerów lub dostępu do internetu. Zależ...
Polska reprezentacja na Tajwanie

Uczniowie z Zespołu Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju pod opieką pani Barbary Halskiej po raz kolejny wyruszyli w zagraniczną podroż - tym razem na Tajwan. Nie zabrakło czasu na zwiedzanie dalekich nam zakątków świata i poznania innej kultury,...
Rodzinne godziny kodowania

Zapraszamy do lektury relacji z rodzinnych godzin kodowania zorganizowanych przez panią Agnieszkę Łotyszonek w Szkole Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Trzciance!
Już 7 października: Mistrzowie Kodowania w Muzeum POLIN!

Już 7 października możecie spotkać nas w Muzeum Historii Żydów Polskich podczas "Sobotnich warsztatów twórczych". Dowiecie się, jak można programować offline, w jaki sposób można wykorzystać urządzenia mobilne i aplikacje do nauki kodowania, przedstawimy Wam też roboty i...
Dziś Dzień Kropki!

Dziś Dzień Kropki! Z tej okazji na blogu oswajamyprogramowanie.edu.pl pojawił się artykuł poświęcony projektowi Dotta! Zachęcamy do zapoznania się z nim i skorzystania z tej potężnej dawki inspiracji! 
Webinary w ramach V edycji programu Mistrzowie Kodowania

Zapraszamy do zapoznania się z programem webinarów, które będą realizowane w ramach V edycji naszego programu. Już niebawem kolejne informacje dotyczące naszych działań w ramach kolejnej odsłony Mistrzów Kodowania.
Złoto i nagroda w iCAN dla uczniów 

Z radością publikujemy relację pani Barbary Halskiej, która z uczniami z Zespołu Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju kilka dni temu odebrała w Toronto międzynarodowe nagrody. 
Czego potrzebują i co cenią współcześni nauczyciele? Podsumowanie IV MK cz. 5

Mówiliśmy już o korzyściach czerpanych przez uczniów z nauki kodowania, a tym samym o ich potrzebach edukacyjnych, emocjonalnych i społecznych. Refleksja nad potrzebami dziecka w szkole to temat wciąż aktualny, budzący wiele emocji i nie bez powodu uznawany za istotny. M...
Czas na webinar! Podsumowanie IV MK cz. 4

Webinaria, czyli nowoczesny typ seminariów transmitowanych w internecie, to relatywnie nowa forma nauczania, która zyskuje coraz większą popularność w edukacji na każdym poziomie - nauczyciele zaczynają prowadzić webinary dla swoich uczniów, wykładowcy uniwersyteccy dla ...
Narzędzia, z których korzystają nauczyciele w pracy z uczniami. Podsumowanie IV MK cz. 3

Zakres narzędzi, z których korzystają nauczyciele w pracy z uczniami podczas nauki kodowania, jest bardzo szeroki i ciągle się rozrasta. Na bieżąco staramy się śledzić nowe rozwiązania w tym obszarze, a następnie dzielić się wiedzą z uczestnikami programu. Zależy nam prz...
Garść korzyści dla naszych uczniów. Podsumowanie IV MK cz. 2

To już czwarty rok, podczas którego pokazaliśmy nauczycielom, jak w nowoczesny i metodyczny sposób wprowadzać elementy programowania do edukacji. Przekonywaliśmy do kodowania także wtedy, gdy w szkole w ogóle nie ma odpowiednich komputerów lub dostępu do internetu. Zależ...
6
7
8
9
10
11
12